Volkswagen chce byť najväčší

vw_logo_smallDosiahnutie cieľa “mať zisk teraz aj v budúcnosti“ Volkswagen spája so snahou stať sa najväčšou automobilkou na svete. Nie je to jednoduchý cieľ, a byť najväčší pritom automaticky neznamená zarábať.

Do koncernu Volkswagen patria značky: Audi, Bentley, Bugatti, Ducati, Lamborghini, MAN, Porsche, SEAT, Scania, ŠKODA a Volkswagen. Už dnes koncern vyrába asi 35 000 áut denne. Každé z nich chce určovať štandard vo svojej triede.

A každé auto musí Volkswagen predať. Musí nájsť najviac zákazníkov zo všetkých. Preto sú značky rozdelené na rôzne cenové úrovne a dizajnérske štýly a majú rozdielne technické parametre.
Musia osloviť všetkých s odpoveďou na ich individuálne požiadavky. To je podmienkou dosiahnutia cieľa.

Nie vždy sa to darí. Tvorba konceptu – takého, ktorý priamo nekonkuruje nikomu z rodiny VW, vytvorenie sériového auta a jeho uvedenie na trh stoji čas. Konkurenti chcú tiež zisk a preto nespia. Niektorým značkám koncernu VW to spôsobuje červené čísla, lebo zákazníkov nie je dosť.

A už ani nebude. V 21. storočí  už niekoľko značiek skončilo v múzeu a niekoľko na smetisku.

Volkswagen to nebude mať ľahké. Ale všetci by sme mu mali želať pevnú vôľu. Mať zisk v týchto časoch teraz znamená byť lepší ako včera.

A nám sa dobré autá zídu. A aj tie od konkurencie.

Reklamy

  1. Pridaj komentár

Pridaj komentár

Zadajte svoje údaje, alebo kliknite na ikonu pre prihlásenie:

WordPress.com Logo

Na komentovanie používate váš WordPress.com účet. Odhlásiť sa / Zmeniť )

Twitter picture

Na komentovanie používate váš Twitter účet. Odhlásiť sa / Zmeniť )

Facebook photo

Na komentovanie používate váš Facebook účet. Odhlásiť sa / Zmeniť )

Google+ photo

Na komentovanie používate váš Google+ účet. Odhlásiť sa / Zmeniť )

Connecting to %s

%d bloggers like this: